viernes, 14 de mayo de 2010

Cando se publicará o cuarto libro da saga do Legado?

Canto tempo! Ola a todos e a todas! Hoxe escribo porque quero preguntarvos unha cousa.
Seguro que moitos de vós léchedes os tres libros da saga do Legado. Como sabedes, o cuarto está por saír e a miña pregunta é se algún de vós sabe a data na que se publicará. Xa llo teño preguntado a outras persoas, pero tampouco o sabían.
Alguén de vós pode resolver a miña dúbida?
Hai tempo que lin os tres primeiros libros da saga e tiña moitas ganas de saber como remata. O único que sei ata o de agora é que a portada do libro será en verde e que terá un dragón de cor esmeralda.
Un saúdo e ata pronto!

2 comentarios:

Ana S dijo...

Cal foi o libro dos que saíron ata o de agora que máis vos gustou? A verdade é que eu non sería capaz de escoller. O primeiro deles, "Eragon", encantoume, pero tamén me gustaron moito "Eldest" e "Brisingr".

Anónimo dijo...

Todavía non tañan fecha para o seu lanzamento, pois non o acabaron de escribir, pero as previsions son que se acabe antes do veran, para poder sacalo nos Estadon Unidos a finales de ano e, cun pouco de sorte aqui tamen, pero como xa dixen non esta acabado, polo que pode que tarde mais.

Mais información en:

http://www.eragons.com/

Publicar un comentario