miércoles, 23 de junio de 2010

Concurso "Crea tus textos" de Coca-Cola

EN QUE CONSISTE?
No concurso Crea tus textos, aqueles que formaron parte do concurso tiveron que participar nun taller, que é o principal e obligatorio para todos. Chámase "¿Sabes qué le gusta? Dime cómo es". Consiste en que cada persoa ten que crear un personaxe, falando dos seus gustos musicais, literarios...Unha vez escrito, é publicado e o resto de participantes poden crear un final para o relato. A parte de describir ó personaxe, cada persoa debe acompañar o seu relato de tres palabras reto, palabras que os participantes que fagan o final do relato deberán empregar. Ademais deste taller principal, cada mes había un diferente.
CALES SON OS PREMIOS?
Hai dous premios por taller de cada mes e, en canto á actividade principal, a que consistía en crear a un personaxe, hai 17 premios, é dicir, un por cada Comunidade Autónoma.
Eu participei no concurso e tiven a sorte de gañar o premio polo relato prinicipal, no que describo e dou vida a un personaxe. Así pois, gustariame compartir o relato con todos vós e espero que vos guste. Como está feito para que alguén faga un final, invítovos e anímovos a que rematedes o meu relato. Titúlase "Canción de una utopía".

CANCIÓN DE UNA UTOPÍA

Todo estaba bañado por la oscuridad y, María, acurrucada en una esquina, tenía frío y se sentía muy sola. Una dulce melodía llegaba a sus oídos y evocaba las noches de concierto. Las luces y flores, los trajes elegantes y la alegría, en armonía con la música, que se escapaba traviesa por entre las teclas del piano; el contacto con los amantes de la música , el compartir sentimientos y secretos, que volaban con las notas, habían desaparecido. Lágrimas de cristal rodaban por las mejillas de porcelana de la joven pianista y la noche envolvía su delicado cuerpo.
Como en una novela de terror, los peligros nocturnos acechaban a la joven. Pero no se trataba de una novela negra, no, era más que aquello. Las lágrimas de la muchacha, su rostro surcado por el dolor, el terror y el miedo, expresaban algo muy profundo. Ella, que desde pequeña se había sentido arropada por la música, que creía que la iba a proteger, se había equivocado. Su inocencia, el amor y ternura que destilaba hacia todos, la habían cegado. Ahora no tenía un libro entre sus manos para esconderse entre sus páginas y poder olvidar. Aquello no podía seguir durando mucho tiempo, ya no encontraría en ellos la seguridad y calidez que necesitaba.
Tendría que ir más allá de la música y de los libros que tanto adoraba y había amado durante su infancia, tendría que enfrentarse ella sola.

Palabras reto: amor, fuerza, culpabilidad

Houbo unha persoa que escribiu un final para o meu relato, pero a verdade e que non me agrada nada. Se tedes curiosidade e queredes lelo, podedes facelo picando na frase seguinte:

FINAL DO RELATO

1 comentarios:

Raíña Lupa dijo...

A verdade é que o final non casa nada co plantexamento do teu relato. Parece que o teu comezo suxire unha continuación na que o personaxe terase que enfrontar a un cambio vital pero non por iso tería que fracasar. O cúmulo de desgrazas sen xeito que presenta este final e a referencia a unha canción que non todos temos que coñecer non me parecen moi afortunados.(M.Souto)

Publicar un comentario