viernes, 30 de abril de 2010

Coñece a "El pie de Jaipur" de Javier Moro


Gustariame falarvos dun libro que me gustou moito e que lin o curso pasado. Estou a falar do libro "El pie de Jaipur" que me fixo meditar e pensar sobre temas que aparecen no libro e que están presentes na vida real. O que me gustou do libro, ademais de outras moitas cousas, foi que estivese baseado nun feito real, o que me fixo sentirme máis unida ao protagonista. Neste libro vese cómo un é capaz de superarse a si mesmo e que hai cousas boas na vida, cousas que te atan a vivir, a pesar de estar a sufrir e pasándoo mal. É un libro que todos deberían ler e daríanse conta do afortunados que son. Recoméndovos este libro e sen dúbida, gozaredes coa súa lectura. O escritor do libro é Javier Moro. Se queredes saber máis sobre el e os seus libros, o único que tendes que facer é acceder á súa páxina a través deste link:
Poderedes ler críticas do libro e saber máis sobre o seu argumento.

0 comentarios:

Publicar un comentario